Sport face drumul său în industria haine la moda
Sport este poziționat cu putere în lumea modei și de a purta un costum cu adidasi ‘casual’, ‘jambiere cu tocuri, sau haine de yoga în muncă este o tendință. Brandurile mari se indreapta spre un nou consumator legate de valorile legate haine la moda de viață sănătos.Mixul de sport si moda este un trend, ci o reflecție de o schimbare a valorilor într-o societate care miza din ce în ce de probleme, cum ar fi sănătatea, reciclare, sau ecologie. Această realitate a condus la branduri de articole sportive, nu numai pentru a promova necesare și tradiționale inovații tehnice și de design, dar, de asemenea, să se concentreze pe un nou mod de a înțelege estetica de sport: athleisure sau uniune de atletism cu petrecere a timpului liber.În acest nou scenariu, marci de produse si haine sport încep să se schimbe și, împreună haine cu cercetarea și dezvoltarea de produse, a pus accent pe noile preferințele și nevoile clientului. Stabilească diferențe între ceea ce folosesc ei de proiectare a produselor lor, în special tehnologică, și pentru ceea ce sunt de fapt, folosind. Companiile ar trebui să analizeze care este clientul dvs. și să se concentreze dvs. de afaceri nu numai pentru a arunca haine și încălțăminte destinate pentru sport practici, dar luând în considerare posibilitatea și profitabilitatea alte utilizări, pentru că este din ce în ce mai multe și mai multe comune care, deși inițial au fost concepute pentru săli de sport și concursuri, sunt, de asemenea, angajați pentru a pleca în gala Oscar.
Această schimbare de sport accesorii-pentru-articol de moda a avut originea într-femeile care au participat la cursuri de yoga în Statele unite ale americii. Ceea ce acum pare o nebunie, probabil, nu atât de mult, pentru că tendința este de a scurta diferențele dintre costumele de bărbați și femei, și texanii sunt haine de gând să fie înlocuit în curând de jambiere în toate culorile pentru a fi capabil să facă față cu toate combinațiile posibile. Straturi va fi cheie, toate interschimbabile și combinate.Vestea bună este că de fiecare dată vor exista mai mulți oameni care doresc să ducă o viață sănătoasă și să ai grijă de tine, o atitudine care duce la branduri de sport în segmentul de vânzări. De haine la moda asemenea, este pozitiv faptul că este strict interzis să se amestece valorile de sport si moda. Cu toate acestea, riscul ca fabricantul nu știu cum să gestioneze această realitate, permițându-drag-și pierde din vedere pe termen lung de afaceri, moda rădăcini și ADN-ul brandului și, în același timp, legătura sa cu consumatorul, care în cele din urmă este cel care stabilește haine la moda tendințele.
Haine la moda
Statele unite ale americii este capul în îmbrăcăminte sport, în timp ce în Europa, clasament, conduce în Germania, urmată de Franța, Spania, Italia și Regatul Unit. În ceea ce privește athleisure, în Europa se numără Franța și Italia, în momentul în care se pun bateriile în Japonia, o țară pentru a merge la echipele de design de la branduri mari.Sportul a devenit o parte integrantă a societății, ceva care trebuie să ia în considerare toate companiile din sector pentru a alinia lor de afaceri cu aceste noi valori. Un alt aspect important de luat în considerare este că distanțele sunt mai scurte. La athleisure nu este doar un format de femei și se amestecă de sport si moda va mai fi văzut în oameni care ocupă poziții de răspundere. În același timp, oamenii de vârstă mai avansată, de asemenea, purta adidași și aceasta este o neoprit realitate care este mutat de la toate de afaceri.
Un alt aspect de care aveți nevoie să acorde o atenție la branduri de imbracaminte de moda este cea a mileniului, pentru că în cinci ani va fi de aproximativ 50 % din forța de muncă. Nu merg tatuat, consumul de suc verde, sau de a lua grijă de tine, este ceea ce va veni, ceva care este foarte asociate cu valorile de noua societate, ce te face să crezi că acest lucru nu este un trend, dar este o schimbare.
Tendințe
Modele, cum ar fi Elle McPherson, care nu a alerga un maraton, te va plimba prin lume cu toate echipamentele: adidași, jambiere sau colanti, mai multe straturi de îmbrăcăminte, ochelari de soare și geanta. Cu toate acestea, nu tot ceea ce este, ceea ce marci ar trebui să lucreze pentru a crea un aspect atractiv prin diferențierea între sezoane. Acum, numai în Statele unite există cumpărători care se specializează în această tendință, care nu a ajuns încă la punctele de vânzare. Consumatorii finali sunt cei care decid dacă un aspect bun. Formula este de a combina elemente sport de lux cu tehnică de îmbrăcăminte de branduri haine la moda puternice și scumpe prețurile, în scopul de a oferi această estetică de a merge la sală și fără să fi fost călcat în picioare.